Tuesday, October 03, 2006

Videohilsen

Jeg lærer jo en masse nyt lige for tiden og jeg tænkte derfor at alt det skal jeg indkorperere i min hverdag. I går sendte jeg derfor en videohilsen til mine venner i Spanien. Det var lidt sjovt for jeg optog det på min mobiltelefon, overførte det til computeren og sendte det afsted. Inden jeg dog sendte det afsted stødte jeg på flere problemer. Jeg kunne ikke vende billede, så første fil var sådan så seeren skal lægge hovedet på siden. Min player kunne ikke aflæse 3gp filer så jeg skulle lige finde en ny player. Og filen følte 3 mb, så jeg ville zippe den men det funkede vist ikke helt. Jeg er lidt spændt på om Juan, Cristi og Eva nogensinde for set denne her film. De kan jo støde ind i 1000 andre problemer. Jeg er igang med (muligvis) at benytte mig af You tube for at kunne lægge videofiler op her på bloggen. Det kunne jo være lidt sjovere. Jeg skal bare lige bruge en halv time på at sætte mig ind i det en af dagene, så kommer det!

1 comment:

Jeanette said...

Det glæder vi os til...