Thursday, December 13, 2007

Knokleri

Atter engang skal jeg aflevere eksamensopgave, men det er jo også den sidste!

Jeg afleverer opgaven på onsdag i faget social software og ja mit valgte område er lidt spøjst - en netværkstjenester for kæledyrsejere. Jeg skal nok vise et billede af dyret, når vi er færdige.

Det er meget mærkeligt, at studiet lakker mod enden (ja ja ok, det er selvfølgelig et helt speciale endnu), og jeg synes helt, jeg skal være voksen. ... Voksen og følsom.... mmmm... bare følsom tror jeg, jeg er.

2 comments:

Tore said...

Skønt du ikke har mistet dit indre legebarn, dér!

Og det er bare så satans skønt at blive færdig, men jeg kan se du allerede glæder dig, så det vil jeg ikke prædike om her.

lolula said...

ja det gør jeg squ nok.... vil ikke helt erkende det endnu.