Tuesday, December 04, 2007

Opera mini i ny format

Selvom jeg selvfølgelig venter spændt på min ipod touch, så vil jeg lige fremhæve Opera mini 4.

Til dem, som ikke ved det, så er det en browser til mobiltelefonen, som gør surfing meget (virkelig meget) billigere og gør det til en bedre oplevelse. Jeg har haft det længe, men nu er en ny version kommet (eller jeg har først opdaget nu...).

Og det er for fedt - endelig har man fået en cursor og endelig kan der zoomes ind og ud.

Det er dog stadig ikke helt optimalt at surfe via mobilen og det er en fordel at kende de sites, der besøges fordi så kan zoom-funktionen bedre bruges. Men men hvor tit skal du ikke lige bruge rejseplanen, bold.dk, infosport, tjekke en blog eller noget og du ikke gider tænde computeren.....

Lad mig sprede et budskab: Vær mobil og vær på internettet for så er du sej!

2 comments:

Thøger said...

Tak for tippet - væsentligt bedre end den gamle udgave...

lolula said...

jep nemlig