Thursday, December 27, 2007

Overstået

Så gik den jul. Jeg må indrømme, den var god, rar, hyggeligt og alt hvad man kan bede om. Jeg fik gode gaver, god mad, et par løbeture og masser af spil, leg og snak.

De gode gaver var bl.a. løbebukser, spiseskåle, peberkværn og en fodbold til den 3. verden.

Sådan skal det bare værre.

Så er det bare øv at komme hjem og finde ud af at ens mobil, som lige har været reparation, ikke virker alligevel! Øv, den er fuld af julefilm og billeder men de kan ikke komme ind på min computer. Det må vente igen - åh nej og skal nu have en ny (meget gammel) låntelefon, som bare sender en tilbage til anno 1997. Hjælp!

5 comments:

Tore said...

Igen, igen!? Du skal bare anskaffe dig den brandflotte model jeg tusser rundt med. Også kendt som pensionist-fonen! Og dog… den er ikke til salg på Nokias interwæbside.

mormormor said...

Mens du venter på din telefon, så øv dig lige i at stave til "være" - Undskyld min skolelærer-attitude, men jeg kunne altså ikke lade værrrrrre:-)

lolula said...

skal nok stave, det er bare fordi det går hurtigt!

ånskyl!

Heyns Raske Svende said...

Det er ikke meget man kan læse om familiedysten 2. juledag.
Jeg havde regnet med et udførligt referat, hvor især den dramatiske afslutning blev penslet ud i detaljer;-)

Bedre held næste år.....

P.S. Pas godt på guldklumpen!!!

lolula said...

juleklumpen ligger lige nu i en yderst ubehagelig stilling for mange over 5 år tror jeg... glædr mig til at vågne med niveri i hovedet:-)