Thursday, February 21, 2008

Jeg er så megastolt!

Holdet på social software forår 08, hvor jeg er hjælpelærer, har lavet video'er om typer af social software. Video'erne er så gode og forklarer godt, hvad vi gjorde før og hvad vi kan nu.

Det er squ nogle megaseje studerende!

Se dem på youtube - giv dem endelig ratings og/eller kommentar

Får du lyst til at lave videoer af samme stil - så gør det! Ideen er at forklare et stykke social software på forståeligt dansk gerne med et før og nu perspektiv. Smid endelig et link her eller på vores youtubegruppe. Få eventuelt også inspiration på commoncraft.com.

2 comments:

mormormor said...

Jeg vil så gerne se video, men på alle linksene kommer jeg ind på kursushjemmesiden, undtagen det sidste link. Er det rigtigt???

lolula said...

så er det rettet - nu er link'sne rigtige:-) min fejl.