Friday, February 01, 2008

Sådan specialestart!

Så er det squ skudt i gang - specialeplan er lavet, mail sendt til vejleder, påbegyndt litteraturliste og snak om samarbejde - vi er så effektive Christie og jeg:-)

Vi får en blog og en wiki op at køre via mobilspeciale.dk - men det tager jo alt sammen lige lidt tid, men hold øje.

Ellers er jeg godt i gang med jobbet på Refugees United - har lige rettet deres Myspace til. Husk at tjekke hvem de er, og sig til hvis I har gode ideer til fundraising - de mangler penge nu! Jeg glæder mig til at fortsætte dette arbejde og se hvor det fører hen.

3 comments:

mormormor said...

Det lyder spændende - jeg forsøger at følge med - efter bedste evne:-)

Tore said...

You go girl! Og vi skal nok få hacket hele baduljen til i øst og vest.

lolula said...

godt mor - jeg skal nok forklare nærmere:-)

og ja det skal hackes!