Sunday, February 24, 2008

Wii og Av

Det der Nintendo Wii det er altså ret sjovt, men jeg har så ondt i kroppen i dag efter at have spillet det igår.

Ok, min krop er ikke helt færdig - det er faktisk mere min hjerne. Vi spillede Rayman Ravin Rabbids. Et spil med skøre kaniner, som også virker helt vildt onde. Meget underligt. Jeg tror at dem som har udviklet spiller har taget et eller andet under deres konceptudviklingsfase.

Fx er et af spillene af man skal lukke toiletdøre for ellers får man skudt en sugekop i hovedet..?!
I øvrigt er jeg så dårlig til det! Æv!

2 comments:

Jeanette said...

Jeg er også stor fortaler for vi skal have en wii i SFO´en:-) Så hvis du hører om nogle gode spil, så jeg kan lave en masse gode pædagogiske argumenter for vi skal have en wii, så sig endelig til...Jeg skal overveje hvilke argumenter jeg kan finde på mht. at få en sugekop i hovedet:-)

lolula said...

Jeg har kun prøvet kaninpillet og sports spillet og sports spillet ville være fint til børn.

Det fede ved wii er at det rent faktisk fungerer optimalt. Optimalt med at systemet læse dine bevægelser ret godt. Og tro mig man skal bevæge sig ret meget!

så de bedste argumenter er ikke i spillene men i at man bevæger sig meget og at spillet er meget social. Sørg for at købe flere controllere....!