Monday, February 12, 2007

Asbjørn

Så har jeg godt nok været til børnefødselsdag så det batter! Asbjørn holdt hans 3-årig fødselsdag nede hos sin mormor og morfar her i weekenden. Det var mægtig fedt - jeg har igen spist alt for meget så det nedenstående billede er egentlig en tro kopi af mig.

Asbjørn var meget glad og det er jo altid en fornøjelse at være sammen med ham - jeg fik købt sådan nogle farvede kugler til hans kommende cykel og sammen skal vi ud og købe fodboldsko eller fodboldtaske. Det glæder jeg mig til!

I morgen har Asbjørn egentlig rigtig fødselsdag, så derfor han et tidligt (og endnu et) tillykke:

TILLYKKE!!!!!



Bemærk lige hvis' sko han har taget på! - nå ja det er jo også moderne at være drag.

I morgen skal vi fejre det med god morgenmad, pandekager og tur på museum.

3 comments:

Rose said...

Tillykke med fødselsdage Asbjørn!!!

mormormor said...

Jamen jeg troede da, at det var dig...

lolula said...

Det har været en superdag, og et totalt proppet zoologisk museum. Asbjørn har vist været lykkelig siden han stod op!