Monday, February 05, 2007

Rigtig valg?

Nej, hvor jeg grublet hele weekenden. Jeg var jo til et programmeringsfag og umiddelbart virkede det ret udfordrende og interessant. Men jeg kunne slet ikke overskue den kommende uge med 4 fag og hvordan jeg lige skulle få det til at hænge sammen. Så nu har jeg simpelthen droppet det programmeringsfag. Så tror jeg nemlig jeg meget bedre kan få gået i dybden med de andre og samtidig have lidt luft til at tage på bar og sådan andre ting som almindelig mennesker på min alder gør!

Så nu har jeg 3 ting; et fag ved navn Digital kultur, et ved navn Usability og et projekt hvor vi forhåbentlig skal ende med en prototype på socialt software til roskilde festival.

Jeg er glad og lykkelig og afbalanceret denne morgen ovenpå min beslutning og grubleri:-)

1 comment:

mormormor said...

Det er en god ting at gruble - eller tænke. Man kan vist blive klog af det