Thursday, March 22, 2007

Kan ikke lade være...

Så blev jeg sku alligevel en del af Floorballklubbens bestyrelse til generalforsamlingen i går aftes - dog kun som suppleant.

Jeg kunne ikke lade være, da jeg sad i det. Jeg synes det er så spændende at få en klub for over 100 mennesker til at fungere og sørge for at folk er glade. Måske er jeg lidt for engageret nogle gange - folk blev vist også lidt træt af mine mange kommentarer til generalforsamlingen.

Nå men nu må jeg finde ud af med mig selv hvad jeg kan bidrage med - måske flere kloge ord:-) (jeg synes selv jeg er så klog nogle gange! skal måske tone det lidt ned...)
Eller noget hjemmeside/ sjov, banebrydende og anderledes internetPR:-)

3 comments:

Anonymous said...

Tilykke med "valget".

Du skal være velkommen til at komme med masser af kloge ord :-)

lolula said...

det lyder godt!

mormormor said...

Tillykke med valget Lotte. Du er skide go' til at gøre andre glade og klubben er rigtig heldig at have dig - og så lige en rigtig mor-klog bemærkning: Pas godt på dig selv