Sunday, March 04, 2007

Surt og sødt

Har desværre ikke fået skrevet så meget. Der er jo sket mægtig meget på Nørrebro her de sidste par dage og det har været med en klump i halsen at jeg har fulgt begivenhederne i tv.

Hver gang jeg kører forbi Ungdomshuset er det med sorg i hjertet for det hus er en del af Nørrebro og et symbol på de gode og frie muligheder et demokrati giver. Måske skulle jeg lægge nogle blomster der en af dagene, for det fortjener det.

Sloganet må være: BLOMSTER - IKKE BROSTEN!

Der ligger et par gode billeder på min Flickr af søndagsliv på Nørrebro.

Derudover har jeg haft en rigtig dum uge, men synes jeg er ved at vågne op. Håber at næste uge bliver bedre. Om ikke andet så fik jeg en besked i dag fra en som også har meldt sig til denne her mobile tjeneste, der hedder Imity. Det var ret hyggeligt og varmede, selvom det var en besked fra en fremmed og han faktisk bad mig om at tænde der her Imity... Til dem som ikke ved det så er Imity er tjeneste som bruger Bluetooth til at man kan finde hinanden offline. Der var ærgeligt jeg ikke var på - for det kunne have været hyggeligt at sige goddav til en mobil ven.

Og så har min søster lavet en familie blog - sådan! Vi hilser hende velkommen i blogosfæren!

2 comments:

mormormor said...

Jeg tilslutter mig det med blomster. Har lige hørt nedrivningen er begyndt, - synd for alle de gode brugere.

lolula said...

ja, det er en ret underlig fornemmelse.