Thursday, March 01, 2007

Ungeren bli'r

Det var ikke vækkeuret som vækkede mig i morges. Derimod TV2 News helikopteren.

Rydningen er ungdomshuset er i gang og jeg har kun en ting at sige - Ryd rådhuset!
Jeg går ud fra, at følgende er sat i gang:



I følge Tv2 News, så er der ikke set nogle unge fra huset endnu. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om de laver samme trick som i Ryesgade, hvor de gravede sig fri (jeg mener i hvert fald at det var der! Om ikke andet, så bør Ryesgade jo lige nævnes for lige at mindes, at ungdomshuset har en historie bag sig og det handler ikke bare om forkælede møgunger, som vil ryge cigaretter uden nogle voksne siger nej...). I hvert fald synes jeg, det er meget mærkeligt, at der ingen kamp har været (på sin vis også rigtig godt), så jeg håber at de igen har lavet fis og forladt bygningen for at give politiet en lang næse.



Se denne lille film for hyggens skyld:-)


Se flere film på min youtube.

Jeg sidder lige nu og ser TV2 News sammen med computerarbejde:-) Og journalisten siger: "Nu løber hele Runddelen ned mod Nørrebrogade!" Hvordan kan det lade sig gøre?

No comments: